Понад 33 000 ресторанів у кожній другій країні світу зі щоденним обслуговуванням близько 68 мільйонів людей. Широке охоплення аудиторії відкриває простір для гри зі стилем реклами. Сьогоднішніх висот McDonald's не досяг без продуманих маркетингових ходів. Їх ми й розкриємо.

Видовищний світловий рекламний щит, що видніється з відривом 3 миль, веде голодного жителя Чикаго до золотим аркам. Шлях йому вказують промені з яскраво-червоної упаковки картоплі фрі. Одна з найкращих кампаній легендарного рекламника Лео Бернетта.


Ажіотаж викликав гігантський білборд у Чикаго у вигляді яйця. У першій половині дня воно починає тріскатися, а надвечір — знову закривається. Так McDonald's повідомляє про наявність завжди свіжих яєць на сніданок та приваблює туристів.

Як утримати увагу? Зачепити природну цікавість. Гігантська стріла змушувала людей перестрибувати огорожу та розглядати крихітний рекламний щит.

Режим роботи 24/7 демонструють у різний спосіб білборди. Від простого та доступного «Open at night»…

…до повідомлення про час. Хто не хотів би дізнатися, скільки зараз часу? McDonald's убив двох зайців одразу. Подвійні функції залучають навіть нецільову аудиторію.

Відповідні часи продукти показує стрілка "М" на білборді. Це справжній сонячний годинник: кожну годину до полудня тінь, що спускається, вказує на пункт сніданку. О 12 годині вона завмирає і чекає світанку.

Зі сходом сонця шосе «прокидається» і Макмафін. Водій раптово згадує, як він зголоднів. Магнітна сила цього білборда - у сніданку розміром з вашу машину. Яскрава і підхожа зовнішня реклама точно зупинить вас на шляху, а ви навіть не помітите, звідки з'явилося це бажання.

Над метою залучити нових клієнтів на безкоштовну каву "працював" ліхтарний стовп у центрі Ванкувера. Оптична ілюзія вдалася. Побачивши каву, що ллється, в гігантську чашку мимоволі закрадається думка: «А чи не випити мені кави?».

Кілька тижнів про короткострокову акцію мешканцям Ванкувера нагадували пісочний годинник: чим менше днів залишалося до кінця акції, тим менше — кавових зерен.

McDonald's долучається до новомодної тенденції екологічності. Ідея свіжості розкриває природний процес зростання. Ніколи не думали, як рекламне повідомлення може бути динамічнішим і створювати саме себе?

Близько 70% рішень про відвідування McDonald's люди приймають спонтанно, тому ресторани будуються там, де повно людей, що святкуються. Важко не помітити пішохідного переходу у вигляді картоплі фрі на майданчику швейцарського фестивалю Züri Fäscht.

McDonald's завжди підтримує місцеві свята та традиції. У День святого Патріка річка Чикаго фарбується в смарагдовий пігмент. Ось і конюшинний шийк наповнив річкові канали. Частина прибутку від продажу напою у такі дні йде на благодійність.

Двері світових подій також відчинені постійному гостю. Мережа розміщує рекламу у вигляді лижних трамплінів на Олімпійських іграх. Щоправда, зима в Кореї 2018 стане для McDonald's останньою.

Логотип фастфуду знають усі діти. Коли вдалині з'являються знайомі персонажі, шанси зайти всією сім'єю до Макдональдса підвищуються. Цим скористалися китайські маркетологи під час рекламної кампанії разом із Angry Birds.

Великі магнати нерідко покращують імідж через війну із конкурентами. Ближчий McDrive через 5 км проти 258 км до Burger King.

Вся зовнішня реклама "Макдоналдса" асоціюється з простотою, яскравими фарбами та дружелюбністю. Вплив короля фастфуду відбувається на рівні рефлексів і дотримується принципу: життя — легке і позитивне, а їжа має бути швидко приготовленою та смачною.
Comments