Пошук
  • Денис Давыдов

Туризм: від зовнішньої реклами до здійснення мрії

Оновлено: 14 січ.

Сфера туризму належить до найуспішніших галузей у зовнішній рекламі. Це особливо актуально на піку курортного сезону і у світлі можливостей безвізового режиму, що відкрився для українців, адже реклама впливає на підсвідоме прийняття рішень.

Подорожуючи, клієнту важливо ознайомитись з варіантами різних маршрутів та тарифів, легко знайти місце призначення. Зовнішня реклама допомагає привернути увагу та вибрати те, що найбільше потрібно людині.

Більшість пасажирів автобусів або автомобілів, що подорожують, звертає увагу на зовнішню рекламу, розташовану як на трасах, так і вздовж міських доріг: білборди, банери, брандмауери, лайтбокси, цифрові екрани, вивіски...

Часто такі конструкції залишаються однотипними, і що їх більше, то менший ефект вони справляють. Люди їх просто перестають помічати. Тому реалізація креативних ідей з використанням нестандартних завжди є помітною, надовго запам'ятовується і призводить до конкретного результату — певної дії.

Як переконати людину забронювати квитки та поїхати кудись відпочити? Показати, як некомфортно зараз у місті їх проживання та як добре в іншому місці!

Норвезькі авіалінії встановили на зупинки електронні термометри з написом: "Літайте з нашими авіалініями туди, де зараз тепліше".

Особливо вигідно виглядає зовнішня реклама на транспорті. Вона забезпечує велике охоплення аудиторії, включена до знайомого контексту життя. Звичне оточення та спосіб пересування мешканців дозволяє виділитися туристичним кампаніям та залишитися у пам'яті потенційного клієнта.

Наприклад, проекти норвезької туристичної фірми VisitNorway та кубинського курорту Varadero.

У Гонконгу туристична компанія, що продає квитки на Філіппіни, не лише задіяла міць креативного відділу, а й залучила до союзників сили природи. На асфальті спеціальною фарбою було нанесено напис, який проявляється під впливом дощу.

Незвичайно виглядають білборди із виносними елементами. Наприклад, реклама туристичного напряму - гірського штату Вайомінг, США, вироблена агентством Lamar.

Не менш приваблюючим погляд і є поєднання макетів з наявними вуличними конструкціями. Реклама агентства Arnold Worldwide, США: «Наші водні гірки закінчуються на Багамах».

Мережа готелів Intercontinental манить дивовижними видами та спокійним відпочинком.

Успішна зовнішня реклама приваблює туристів і до закладів комунального харчування. Як комунікаційний канал рекламний напрямок Ambient marketing використовує довкілля. Ну як не відвідати ресторан вегетаріанської їжі Tibits у Швейцарії.

…чи після такої реклами не випити органічного чаю «Бігелоу» у найближчому кафе?

Завжди варто враховувати, що візуальний контакт із рекламою відбувається протягом кількох секунд. Зображення не варто перевантажувати достатком картинок, текст має бути лаконічним, плюс трохи креативу - і тоді реклама неминуче приверне увагу та запам'ятається надовго!

4 перегляди0 коментарів