top of page
Пошук
  • Фото автораДенис Давыдов

Запорука успіху Starbucks: любов до клієнтів та яскраві вивіски

Оновлено: 12 січ. 2022 р.

Starbucks - це найбільша корпорація, заснована в Сіетлі, з капіталом понад 15 мільярдів доларів. І все це починалося лише з однієї кави! На сьогоднішній день – це мережа кав'ярень, яка відкриває по 6 своїх аналогів на день і є одним із лідерів у цій галузі.

Звичайно ж у просуванні, бренду допомагає хороша піар-кампанія і продумані ходи головного керуючого і президента Говарда Шульца, а також багато зовнішньої і внутрішньої реклами.

Зелені вивіски Starbucks вже давно стали елементом міського пейзажу багатьох міст по всьому світу. Вони постійно вносять нововведення у розвиток виготовлення зовнішньої та внутрішньої реклами.

Як і багато компаній сфери мережевого рітейлу і фастфуду, у Starbucks розроблений фірмовий стиль та стандарти за кольорами, шрифтами та розмірами рекламних виробів, все це прописано у брендбуку компанії.


Starbucks – настільки звична частина життя, що вже стала предметом численних жартів та пародій: наприклад, у мультфільмі «Шрек-2» фігурує мережа кав'ярень Farbucks, а таке відбувається лише з дуже сильними брендами!

Коли цікаві журналісти просять Говарда Шульца розкрити секрети величезного успіху, він відразу ж говорить про свої головні правила: «Не намагайтеся змагатися з тими, хто сильніший і розумніший за вас. Ідіть на будь-які компроміси, але не поступайтеся переконаннями. Постійно удосконалюйтесь у своїй справі, навіть якщо ви справжній майстер. І пам'ятайте – будь-яка дрібниця має значення».


Його ставлення до клієнтів видно навіть з цих дорожніх вивісок. Ви їдете за кермом і вам дуже не вистачає смачної, підбадьорливої ​​кави? Дивіться, а все вже прямо перед носом – DRIVE THRU.

Інформаційні вуличні стели в Америці здавна, в Україні спочатку їх встановлювали лише як інформаційні стели для АЗС та великих виробничих компаній.

Нині їх застосовують і готелі, і торговельно-розважальні комплекси, і навіть маленькі магазини біля дороги.

Внутрішні меню-холдери у STARBUCKS також є індивідуально розробленими виробами з класичних матеріалів, рамка виготовлена ​​з фарбованого МДФ і лицьова рекламна частина під постер з ПВХ або акрилу, з нанесенням самоклеючої плівки з високоякісним фотодруком, такий друк дорогий, тому у нас частіше застосовують нанесення повнокольоровий сольвентний друк на плівку, якість друку в рази нижче, але такі вироби працюють як реклама на відстані, що дозволяє приховати ці вади.

Також застосовується нанесення УФ-друку безпосередньо на листовий матеріал, друк виходить фактурним і додає обсяг самої композиції.

А ось у Нью-Йорку на Таймс-Сквер, красується така вивіска STARBUKS, що є незвичайним для такої сфери виробом.

На лицьову частину впаяні точкові світлодіоди зеленого кольору, сам напис підрізаний із самоклеючої плівки. У нас такі вироби застосовують у своїй рекламі аптеки, розважальні заклади.

STARBUKS чудово розуміє, найголовніше - це постійне самовдосконалення, що успішно і робить кожну мить з початку існування.

Їхній логотип оригінальний і користується високою популярністю, а яскраві вивіски змушують із задоволенням забігати на каву, чи не щодня. Також відвідувачів, крім смачної кави, приваблює хитрий хід зі стаканчиками.

Ім'я гостя кав'ярні, виведене рукою баріста на склянці – це особливий підхід бренду, що наголошує на унікальності напою, зробленого індивідуально для кожного гостя.

Навіть протести проти цієї корпорації супроводжуються цікавими моментами. Вже не один рік проти них виступає безліч захисників довкілля, а точніше проти стаканчиків.

Вони ж не переробляються! Протест проти STARBUKS відбувається традиційно з величезним урочистим кубком у вигляді стаканчика.

Така антиреклама теж приваблює клієнтів у кав'ярню, тільки це збільшує замовлення кавових напоїв у посуді, що не є одноразовим.

STARBUCKS серйозно підходить не тільки до виготовлення якісного кавового напою, але і до розробки дизайн-макетів екстер'єру кав'ярень, та й взагалі дизайн видно у всьому.

Цей підхід розвитку фірми змушує інших гравців ринку придивлятися до технології виготовлення зовнішньої та внутрішньої реклами.

44 перегляди0 коментарів
bottom of page